Dag 3 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Benno

07 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

We hebben de nationale Koreaanse tv gehaald!

De Koreaanse tv volgt het toernooi en met name de Koreaanse teams. Toevallig moest ons dreamteam vandaag tegen een van de Koreaanse teams. Na afloop werden er buiten nog wat interviews afgenomen (misschien komt daar later nog wat beeld van). Maar zo zaten we vanavond vanaf negen uur naar de tv te kijken en warempel: ons team vol in beeld (zie de videosectie van deze site).

De wedstrijd zelf verliep wat minder. Vanmorgen hebben we nog wel onze eerste 8 gescoord voor het opponeren van de koreaanse stoomboot door Pieter. Verder heeft Karina haar Ice Bulge gepresenteerd en Pieter mocht nogmaals optreden als reviewer.

Vanmiddag opponeerde Annelot bij haar eerste optreden de krekel van een irritante Slowaak, presenteerde Tom zijn gloeilamp en reviewde Pieter de Razor Blade.

Twee rondes opeen dag hakt er flink in en iedereen was behoorlijk moe. Om het gevaar van inslapen tijdens het concert van het orkest te ontlopen, zijn we met de metro terug gegaan naar het hotel. Nog even relaxed op een terras gezeten en daarna in spanning voor de tv gaan zitten. En nu is het tijd om nog wat presentaties aan te passen.

Morgen ronde 4 en daarna naar het Nationaal museum. 's Avonds wacht ons een boottocht met diner.

Tot later,
Benno

• 07 Juli 2007 - 14:03

Han En Gerwi:

Nou, wat leuk, jullie in het Koreaanse nieuws!! Dat is toch wel uniek!!
    Mooi van die 8 en jammer dat de rest iets minder was, maar bedenk wel dat meedoen toch belangrijker is dan winnen.
    Hebben jullie al leuke contacten gelegd met andere teams?
    Hartelijk dank voor alle berichtjes, foto's en nu deze video, zo kunnen we alles mooi volgen! Verder veel succes gewenst met de volgende rondes en veel plezier bij de geplande uitstapjes.
    Hartelijke groeten voor jullie allemaal uit Twekkelo (waar de zon nu eindelijk weer eens doorbreekt).

• 07 Juli 2007 - 14:42

Opa En Oma Van Beek:

Voor Karina,

Heel veel succes en groetjes van opa en oma!

• 07 Juli 2007 - 14:46

Rudi En Renate:

Hoi Karina,
    Leuk om op afstand mee te genieten!
    Hebben samen met opa en oma net de foto's en filmpje bekeken.
    Succes en heel veel plezier!
    Rudi, Renate, Jana & Lulu

• 07 Juli 2007 - 15:46

Ouders Van Tom:

Indrukwekkend jullie avontuur. We wachten telkens met spanning op jullie berichten.
    Bij ons staat het vandaag in het teken van Live Earth: mooie concerten/optredens voor een groene wereld. De tour de France is begonnen...
    Groet van Etty en Kees.

• 07 Juli 2007 - 15:47

Opa En Oma Van Youp:

Het blijft geweldig om met jullie mee te kunnen leven. De cijfers hebben nog de tijd om omhoog te gaan. Moed houden, succes en groetjes

• 07 Juli 2007 - 17:25

Roos:

wow pieter nu ben je beroemd:p het ging volgens mij best goed vandaag.waneer krijgen jullie te horen hoeveelste jullie zijn geworden(na het toernooi...hebben jullie eigenlijk al zo veel problemen gewijzigd dat het punten gaat kosten?
    we missen je heel erg ookal slapt je bed heel lekker :p!!!
    veel (ontvlooide) likjes van belle en een hele boel knuffels van ons alemaal!!!!!

• 07 Juli 2007 - 18:05

John En Marianne:

Leuk zo'n televisie-optreden! En verder genieten jullie ook wel zo te horen; een boottochtje is nooit weg. Wij brengen de tijd door op de tennisbaan tussen de buien door; Pim heeft zijn eerste geldprijs in de wacht gesleept.
    Veel succes met jullie verder opdrachten en genieten maar!
    Groeten van John, Marianne en Pim

• 07 Juli 2007 - 18:07

Dick Walstock:

Mijn zoon in Korea op TV.... Wat zullen de mensen maandag in de spreekkamer wel niet allemaal zeggen.....
    Ik zag aan je ogen Pieter dat je 'killersinstinct' langzaam op begint te komen. Dat belooft vuurwerk in de komende dagen, wéér op TV dus!
    Enne Benno..... Guus H. wist ook van een tweede rangs elftal een geoliede voetbalmachine te maken en hoog te eindigen.....dus aan het werk! En anders is er altijd nog de troostende Olympische gedachte (letterlijk) op de achtergrond.....

• 07 Juli 2007 - 20:00

Daan:

Mooi dat het daar allemaal zo goed bij jullie gaat ;)! En met het toernooi zelf zal het vast ook wel goedkomen..

Bij deze wil ik jullie ook even de groeten doen van Bart Grobben. Die zit nu ergens in de buurt van Brugge op een camping. Morgenvroeg pak ik zelf ook de trein naar België, eindelijk ook eens vakantie :P..

We kijken uit naar jullie volgende bericht!

Groet,
    Daan (broer van Tom)

• 08 Juli 2007 - 10:45

Thijs Van Osch:

He Benno en kornuiten!

Klinkt allemaal als een mooi avontuur! Veel succes met de volgende ronde en geniet van Korea!

• 08 Juli 2007 - 11:56

David:

Haha, echte sterren =P
    veel succes en plezier luitjes!