Dag 2 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Benno

06 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

De kop is eraf. Vanmorgen hebben we de eerste Physics Fight gehad. Karina mocht als reporter het spits afbijten met haar Spring Thread, nadat we al drie problemen geweigerd hadden. Dat is meteen het maximaal aantal problemen dat we kosteloos kunnen weigeren. Vervolgens heeft Youp gereviewd op Blowpipe en tenslotte heeft Pieter Rheology geopponeerd.
De cijfers vielen een beetje .... eh... Laat ik zeggen dat er genoeg ruimte is om te klimmen in de ranglijst ;-)
Er is du vanavond nog wel wat werk aan de winkel.
Gisteravond hebben we nog een prima diner gehad en vanmiddag zijn we nog even door het Olympisch park gelopen waar dit hotel ook aan ligt. Best groot.
Nou, tot later,
Benno

• 06 Juli 2007 - 08:41

Fred Rohaan:

vanuit de docenten werk ruimte.
    natuurlijk volg ik jullie, maar bij deze laat ik het ook even "horen".
    en vergeet niet je best te doen naast alle bijzondere indrukken

• 06 Juli 2007 - 10:17

Johan De Ruyter:

Ook vanaf de van der waalslaan heel veel succes toegewenst!
    We volgen julie op de voet :)

• 06 Juli 2007 - 10:53

Marianne:

Hardlopers zijn doodlopers moeten jullie maar denken; gewoon rustig aan beginnen. Aan het engels kan het natuurlijk nooit liggen.

• 06 Juli 2007 - 11:05

Moeder Benno:

Benno, veel succes verder. Zet 'm op. Maar alleen al deze ervaring neemt niemand ze meer af. We blijven jullie met plezier volgen. Liefs HenK

• 06 Juli 2007 - 11:24

Ouders Tom:

Hallo allemaal,
    Wat zien jullie er professineel uit in jullie zwarte polo-shirts met je naam in het oranje. We hopen dat jullie na het eerste begin (wat altijd lastig is) er goed inkomen en dat jullie de naam van oranje in ere kunnen houden. Maar het meedoen is veel belangrijker dan waar jullie komen te staan op de ranglijst.

Gezien jullie goede oefensessie op het Bonhoeffer hebben wij als ouders er het volste vertrouwen in. Zet hem op.
    Hoe laat beginnen jullie natuurkunde activiteiten op de university?
    NB We vinden het leuk als jullie coach/ docent Benno ook eens gaat verschijnen op de foto~s
    Vriendelijke groeten van Kees en Etty

• 06 Juli 2007 - 19:55

Imko En Jannie:

We wensen jullie allemaal heel veel succes!!! Niet alleen natuurkundige oplossingen bedenken maar ook genieten.
    Kijk of jullie kunnen scoren komende uit het land van Hiddink. We blijven jullie verrichtingen volgen.