Dag 7 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Benno

11 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

Dag 7 alweer. De laatste dag van het toernooi. Vanmorgen was de finale tussen Korea, Australie en Nieuw Zeeland. We hebben 3 mooie presentaties gezien maar ook weer geen presentaties die echt briljant waren. We hadden zelfs het idee dat de presentatie van de Nieuwzeelanders (de blowpipe) qua inhoud en experimnenten best kon wedijveren met die van Youp. Maarja, da's achteraf makkelijk gezegd.
De autraliers hebben uiteindelijk gewonnen.
Na de lunch was het tijd voor de sluitingsceremonie. We (ja ook wij) kregen een certificaat waarop staat dat we 'succesfully participated' in het toernooi. Mooi toch. Tussendoor nog wat speeches en optredens en na afloop weer terug naar het hotel.
Daar hebben we alvast een filmpje gemaakt van een van de mogelijke problemen van volgend jaar. Is ook leuk voor thuis overigens:
Laat een straaltje schenkstroop of shampoo op een hellend vlak terechth komen. Met een beetje experimenteren krijg je het voor mekaar dat er van het bolletje waar de shampoo neerkomt weer een straaltje wegspringt met een boogje. Soms wel centimeters verder.
Gaaf om het team nu al zo enthousiast te zien voor volgend jaar.

Maar goed, eerst morgen maar eens de stad in. Ik weet niet of het morgen nog mogelijk is om het internet op te kunnen, om dit moment kost dat al veel moeite.
Dus misschien tot morgen, anders tot zondag!
Ik probeer ook nog even wat foto's te uploaden.

• 11 Juli 2007 - 17:47

Carla (en Dick):

Leuk om alles zo te lezen op de site.Pieter,ik herken wel veel van jouw humor!Volgens mij hebben jullie allemaal veel plezier samen,een prachtige ervaring zo.Maak er nog een paar leuke dagen van.

• 11 Juli 2007 - 17:53

Wouline, Han & Gerwi:

Hey Karina en de rest

Leuk je even op msn te hebben gesproken. Volgend jaar gaan jullie dus allemaal weer mee en dan gaan jullie winnen??? Veel plezier met socializen op de laatste dag... Krijgen jullie al een heel netwerk van wereldcontacten? Veel plezier tijdens jullie welverdiende vakantie(tje)!

Tot zondag!
    Han, Gerwi, Wouter en Joline

• 09 April 2008 - 10:51

J.teesink:

ga zo door en hou boekelo hoog
    joop lonneker