Dag 6 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Benno

10 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

Wat een verhaal gisteren. Ik weet niet of iedereen er een touw aan vast kon knopen maar zoals zo vaak: je had er bij moeten zijn.....

In ieder geval is er vandaag weer een leesbaar stukje tekst. Hopelijk is uit het stukje van gisteren gebleken dat we de hoofddoelsteling van deze reis behaald hebben: niet laatste worden. Eigenlijk hebben we zelfs best aardig gepresteerd gisteren. Alleen was door onze vele weigeringen de vermenigvuldigingsfactor zo laag geworden dat het toch nog laag lijkt. In ieder geval was het genoeg om Nigeria te passeren in het klassement. Eén na laatste is dus ons eindresultaat. We waren allemaal erg opgelucht toen de punten van de laatste ronde kwamen. Youp had de Blowpipe gepresenteerd. Eigenlijk zaten er 4 teams erg te bibberen bij de laatste jurering. Natuurlijk NIgeria en Nderland, maar ook de andere twee teams, Zwitserland en Oostenrijk vochten een onderlinge strijd uit om een plekje hoger of lager.

Maar nu hebben we dus vakantie. Vandaag zijn we op bezoek geweest bij LG, de elektronicafabricant. O.a. een gouden plasma-TV gezien van 80.000,- dollar. Gelukkig staat de dollar gunstig....
Vanmiddag zijn we naar een openluchtmuseum geweest waar we ook traditioneel Koreaans gegeten hebben.
Morgen is de finale tussen Australie, Korea en Nieuw Zeeland en in de middag is er de sluitingsceremonie. Als afsluiting van het toernooi is er 's avonds nog een diner een afsluitend feest.
Tot morgen!

• 10 Juli 2007 - 12:50

Karin En Hemmie:

Proficiat met het behaalde resultaat. Langzaam maar zeker steeds een trapje hoger. Het belangrijkste is de ervaring die jullie opgedaan hebben. Nog heel veel plezier de laatste dagen en een hele veilige terugreis. En dan... echt vakantie vieren.

Liefs HenK

• 10 Juli 2007 - 14:05

Guido:

Gefeliciteerd met jullie plek..
    En nu de positieve kant: er is plaats voor verbetering voor volgend jaar;)

Heel veel plezier daar nog!

En geniet er van. Ik denk niet dat jullie zo vaak weer zo ver weg gaan..

Grtn G

• 10 Juli 2007 - 18:18

Sandra Wiersma:

Hai allemaal!
    Nog snel even voor ik op vakantie ga, al jullie berichten gelezen en de foto's bekeken. Ziet er goed uit! Wat een ervaringen zullen jullie opgedaan hebben.
    Goede terugreis gewenst straks en tot na de vakantie op school!
    Groetjes,
    Sandra Wiersma

• 10 Juli 2007 - 19:20

Patricia:

Hartstikke goed dat jullie niet laatste zijn geworden. Gaan jullie maar lekker genieten van Seoel en koop maar veel kadootjes voor ons

Doei

• 10 Juli 2007 - 19:51

Geertje:

Supergoed dat jullie die Nigerianen nog net verslagen hebben op het laatst!;)Aan alle berichten en foto's te zien hebben jullie het heel leuk daar. Veel plezier nog de laatste dagen!
    Groetjes Geertje!

• 10 Juli 2007 - 21:05

Ruud En Ingrid:

Hoi Youp, alles klaar zo te lezen. Mooie prestatie after all. Geen idee wat jullie uitgespookt hebben. Site werkt niet zo of wij kunnen het niet. Zal wel. Amuseer je lekker na jullie gevecht. De rest wordt zeker zo leuk. Veel plezier groeten van R en I en V en L en M en E.

• 11 Juli 2007 - 07:35

Opa En Oma Van Youp:

Zo ver wij hebben kunnen lezen zijn jullie geindigd vóór Nigeria en Czech Rep. dus 2 achter jullie gelaten, van harte gefeliciteerd. Valt dus één mee. We wensen jullie nog een paar heel fijne dagen, geniet ervan, en voor over een paar dagen , een heel goede en gezellige vlucht terug.
    hartelijke groet

• 11 Juli 2007 - 11:15

Vera:

Ik ben trots op jullie hoor :)
    hier vanuit zonnig en warm Blanes dacht ik laat ik toch nog eens even op de site kijken, echt super leuk daar zo te lezen!
    Veel plezier nog en ik zie jullie later!
    Liefs
    Vera

• 11 Juli 2007 - 11:52

Hans Van Der Maten:

Eigenlijk is het toernooi geheel volgens wens verlopen: niet de allerlaatste en je hoeft ook niet de finaleronde te spelen, dus nu al lekker vrij!

Levert zo'n gouden scherm betere TV op dan een gewone??

Nou, geniet nog even van de resterende tijd. Voor het weer hoef je je niet terug te haasten, want het lijkt hier meer op de herfst dan op de zomer.

Annelot, je hebt toch wel pianoboeken meegenomen om bij de slotmanifestatie nog een leuk stukje te spelen? Ik weet zeker dat je ouders dan erg trots op je zullen zijn!!

Veilige reis terug, allemaal.

Groeten,

Hans