We zijn er - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

na een lange vlucht zijn we er eindelijk, en in de bus naa rhet hotel begonnen tom en ik met onze studie koreaans, hallo, wat een mooie jurk en karaoke bar waren de eerste dingen die we leerden.... we zijn ze onderhand al weer vergeten omdat het allemaal zo op elkaar lijkt maar we hebben het wel ergens opgeschreven... Jetlag valt wel mee, maa rhet is wel een raar idee dat het bij julli nu middag is...

morgen is de eerste dag en we zijn er nog niet helemaal klaar ovor dus zitten we met zijn allen nog dingen voor te bereiden...

oowjah even voor idereen die wil bellen of smsen... dat kan niet omdat onze mobieltjes hier niet werken door een ander netwerk...

  • 04 Juli 2007 - 15:27

    Ouders Van Tom:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het is bij jullie regenseizoen..hier ook nog steeds. Dat we niet kunnen bellen, sms-en is jammer, maar goed voor jullie portemonnaie. Het is nu 17.30..wij gaan aan de broccoli,aardappelen, gehaktbal, ben benieuwd wat jullie te eten krijgen.
    Succes met de verdere voorbereidingen. (Tom, groeten van Barbara en Lotte)

  • 04 Juli 2007 - 15:29

    Roos:

    lieve Pieter,fijn dat je goed bent aangekomen.het is een hele prestatie om niet het vekeerde vliegtuig te nemen!!
    :p...ik ga lekker in jou 2 persoons bed slapen!hééééééééél veel liefs en plezier van ons allemaal.we zijn er zeker van dat jullie in ieder geval 27e worden.we hebben een vlucht geboekt...naaaaaar:
    BARCELONA!!!!! we gaan vliegen!!!!!!vet hé?kusjes van Ella,Carla,Dick,Mart en Roos...héél veel plezier enn succes.het komt niet op tv hé?:P smak van ons allemaal! ook nog pootjes en een hééle grote lik van belle.

  • 04 Juli 2007 - 17:44

    Ella:

    ik neem aan dat jij dit hebt geschreven pieter? aan de typ fouten te zien ;)
    hou je hyves even in de gaten!

    xx

  • 04 Juli 2007 - 18:26

    Patricia:

    even kijken of ie het doet

  • 04 Juli 2007 - 18:28

    Patricia:

    He B,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Met de kids is alles ok. We hebben net gegeten en daarna gevochten over wat op televisie mocht, krajicek of autootje brum, ik heb gewonnnen, krajicek helaas niet.
    Kijk even in je mail want ik kan niet in mijn mail komen. Veel plezier met de opening
    Dikke kus P

  • 05 Juli 2007 - 08:50

    Benno:

    Ha Patricia,
    Check even mijn mail voor de instructies ;-)

  • 05 Juli 2007 - 11:33

    Ouders Van Youp:

    Eindelijk gelukt om op deze site te kijken; de school heeft nl. dit adres verkeerd op hun site gezet...
    Ben benieuwd hoe de openingsdag verlopen is. Youp, ondertussen buigt elke fysicus op de afdeling zich over jouw vraagstuk en zij komen er ook niet uit, dus als het jou niet lukt hoef je je niet te schamen (of het zegt iets over de kwaliteit van het personeel).
    Veel plezier allemaal!

  • 05 Juli 2007 - 11:36

    Ouders Van Youp:

    P.S. hoe is het weer? Jullie kunnen onmogelijk net zoveel regen hebben als wij hier. De natte moessson zinkt in het niet bij deze hoosbuien

  • 05 Juli 2007 - 11:52

    Ruud Kemner:

    Hallo Youp,
    Veel plezier daar. Jullie hebben alles af? of moest dit in het vliegtuig nog even gebeuren. Herkenbaar trekje!
    Hoor van je. Ruud.

  • 05 Juli 2007 - 13:13

    Moeder Van Benn O:

    Hee Benno,
    Leuk dat we zo met jullie kunnen meekijken en meebeleven. Jullie eerste dag zit er nu op en we zijn heel benieuwd hoe het allemaal gaat. We volgen jullie op de voet. Hier is alles OK, behalve het weer maar dat zal in het weekend beter worden ( voor een paar dagen) Dus nog geen camperplannen. Maar dat kan vlug veranderen. Ons nieuwe huis/vijverdiertje blijkt niet alleen te zijn. Er zwemt ook nog een kleintje rond. Ja,dat krijg je met zoveel regen....
    Liefs en veel succes

  • 05 Juli 2007 - 14:37

    Raymon:

    Potverdorie
    Had ik me net toch een heel lang bericht geschreven, maar volgens mij is hij niet goed overkomen!
    Dus ik zal waarschijnlijk weer overnieuw moeten beginnen!

  • 05 Juli 2007 - 15:00

    Raymon:

    De 2e poging dan maar ;)

    Hallo Mensen
    Hoe bevalt het daar?
    Al heimwee naar het mooie Nederlandje?
    Zijn er problemen, of wil je iets bij me kwijt, of willen jullie toch nog even mijn intelligente adviezen raadplegen; jullie weten me wel te bereiken neem ik toch aan ;)
    Maargoed
    Helaas moesten Meneer Berendsen, Youp en Tom de Rapportuitreikingen van vandaag missen
    Meneer Bosch heeft vandaar de taak van Mnr. Berendsen op zich genomen
    Even een korte samenvatting:
    Allereerst youp; zijn cijferlijst was niet goed genoeg voor een vlekkeloze overgang, maar bij de Beoordelingsfase is toch het 6v advies naar voren gekomen
    (Volgens mij had Mnr. Berendsen een groot aandeel hierin)
    Verder
    Tom, grandioos!
    Een prachtige lijst, en je kreeg een dikke pluim van Mnr. Nijemanting ;)
    Dan nog even een mededeling aan Pieter ..
    Het schijnt dat er bij de beoordeling van jou Eindexamen fouten zijn gemaakt
    Ze hebben deze fouten hersteld
    En hieruit is gebleken dat je uiteindelijk gezakt bent ..
    Dat is wat minder, dus het enige wat ik hierop te zeggen heb is; Geniet van je vakantie daar in Seoul, en vergeet wat ik gezegd heb!
    Maargoed
    Ik wou het eigenlijk nog even over mezelf hebben
    Vandaag kreeg ik menig compliment over mijn instelling e.d.
    Dus ik kreeg uiteindelijk te horen, dat ik het in 6v mag gaan proberen
    (Maar dat was eigenlijk al lang van te voren duidelijk toch..)
    Zo, ik vind dat ik wel weer genoeg over mezelf verteld heb dacht ik zo
    Dus nog even tot slot
    Ik wens jullie een goed verblijf daar in Verweggistan
    Wees niet te druk met dat Natuurkunde gedoe allemaal, want de kans is dan alleen maar groter dat je overspannen raakt
    Spijbel dus gerust een dag (of meer)
    Je levert de volgende dag gewoon een briefje in, afkomstig van Mnr. Nijland, en alles is weer in orde
    Genoeg onzin verteld dacht ik zo, dus ik hou het maar weer even voor gezien
    Ik zal de komdende week proberen op de hoogte te blijven van jullie vorderingen daar in Seoul
    Niet dat me dat echt zal interesseren waarschijnlijk, ik stuur liever berichten terug, zoals jullie wel gemerkt hebben ;)
    Grtn
    De wanhopige Boekeloër, die niet wachten kan op het begin van het volgende schooljaar!

  • 05 Juli 2007 - 18:06

    Opa En Oma Van Youp:

    ONGELOOFLIJK LEUK YOUP, DAT WE MEE KUNNEN KIJKEN. WAT EEN PRACHTIGE SHOW. MAAR MORGEN ZAL HET ECHTE WERK BEGINNEN, DENKEN WIJ. WE WENSEN JOU EN JE MEDESTUDENTEN HEEL VEEL SUCCES, EN GENIET VAN JULLIE VERBLIJF DAAR.GROETJES OPA EN OMA

  • 07 Juli 2007 - 15:31

    =):

    Heey,

    Alles goed daar in Seoel?
    Leuk dat jullie te zien waren op het Koreaanse nieuws =)
    Nou ik wens jullie nog heel veel succes en heel veel plezier daar !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Mijn eerste reis

http://www.flickr.com/photos/korea07

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2007

Weer thuis

14 Juli 2007

de laatste dag

13 Juli 2007

Dag 9

12 Juli 2007

Dag 8

12 Juli 2007

Pijnboomkid

http://www.flickr.com/photos/korea07

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 27357

Voorgaande reizen:

03 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: