veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Jos

04 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Nadat we in Enschede zijn uitgezwaaid, zijn we rond 18.15 ingestapt in een groot vliegtuig (374). De reis naar Korea was lang, maar we werden steeds op de hoogte gehouden van wáár we waren en hoe hoog we zaten. Het werd een heel korte nacht. Dankzij de tabletten van Pieter hebben een aantal van ons toch even kunnen slapen.
Na het uitchecken (wat erg snel ging) werden we opgewacht door onze gids van de komende dagen. Met het Zweedse en het Engelse team zijn we naar het hotel gebracht. De organisatie heeft voor een internetverbinding gezorgd (één verbinding per team....). De telefoons doen het hier niet, in Korea wordt niet samengewerkt met andere (buitenlandse) telefoonmaatschappijen. Bellen en sms'en gaat dus niet. Contact maar onderhouden via deze site en via mail

• 04 Juli 2007 - 09:20

Joline En Wouter:

Jammer dat jullie niet kunnen sms'en maar zo gaat het ook goed! Veel succes morgen (en de rest...) en geniet maar lekker van Seoul!

• 04 Juli 2007 - 10:00

Joline En Wouter:

• 04 Juli 2007 - 13:07

Ninke:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Jammer dat we niet kunnen smsen, jullie moeten deze site dan maar vaak updaten:)
    Veel plezier morgen en sterkte met de jetlag! Zijn er al foto's geupload?
    Groetjes, Ninke