Weer thuis - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Benno

16 Juli 2007 | Nederland, Boekelo

'The Eagle has landed'
'Dan liever de lucht in'
'Elvis has left the building'

Kortom, aan alles komt een eind.

Na bijna twee prachtige weken zijn we weer thuis. Met een hoop slaap om in te halen, met veel nieuwe contacten over de hele wereld, met veel indrukken van een erg grote stad en met een schat aan ervaringen van het toernooi.
En volgend jaar doen we het helemaal anders .... ;-)

De terugreis verliep heel rustig. Zowel in de bus naar het vliegveld als in het vliegtuig zelf hebben we veel geslapen. En zo stonden we ineens weer op schiphol waar we een uitzinnige menigte met een omttrekkende beweging vanuit de rug verrasten (of namen we gewoon de verkeerde deur? ;-) )

Hoe dan ook, dit is het laatste stukje van ons verslag. Ik wil alle (vaste) bezoekers bedanken voor jullie bezoekjes aan de pagina. Het aantal pageviews deed ons steeds weer versteld staan.
Knap dat jullie je keer op keer weer door alle (on)zin hebben geworsteld.

En tenslotte wil ik mijn grote dank en waardering uitspreken aan degenen die hier de hoofdrollen hebben gespeeld:
Medicijnman (Pieter)
Slaaptocheensmetjeogendichtman (Karina)