de laatste dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu de laatste dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van bonhoefferinkorea - WaarBenJij.nu

de laatste dag

Door: Benno, Youp, Tom & Pieter, Annelot & Karina

14 Juli 2007 | Zuid-Korea, Seoel

De laatste dag, het was zo ver. Vandaag moesten we nog alle dingen zien in te plannen die we nog graag wouden doen. Helaas werd de dag een beetje korter, omdat wij meiden tot ongeveer half twaald hebben liggen slapen, dit mocht de pret echter niet drukken en dus zijn we daarna snel op pad gegaan.
Allereerst zijn we naar een soort vlooienmarkt gegaan. Erg leuk om een keer te zien, met allerlei soorten vis en vlees in bakken met ijs. Nadat we hier doorheen waren gewandeld, zijn we de rest van de buurt ook maar even doorgewandeld, we waren er toch. De bleek een buurtje te zijn met allemaal kleine winkeltjes en werkplaatsjes, hoewel het er niet al te schoon was, was het wel leuk om er een keertje doorheen te lopen.
Daarna zijn we met de metro naar Seoul Tower geweest, het hoogste punt van Seoul vanwaar je due over de hele stad kunt uitkijken. Na hier een tijdje te hebben rondgelopen, was het al vrij laat en zijn we snel weer naar het hotel gegaan, aangezien om negen uur onze eigen elmo langs zou komen om samen met ons naar een karaoke-bar te gaan.
Vantevoren wisten we eigelijk niet goed wat we konden verwachten van zo'n karaoke-bar maar het was echt supergezellig. Zo gezellig zelfs dat onze elmo de laatste bus naar huis heeft gemist en nu bij de jongens op de kamer tussen de bedden in op de grond ligt te slapen.
Morgenochtend moet er nog ingepakt worden en dan gaan we daarna alweer terug naar huis.

Groetjes ons